1. Сприймайте креативність
дитини належним чином.
2. Навчиться помічати успіхи дитини.
3. Розвиньте креативність у своєї дитини.
4. Навчиться встановлювати контакт з дитиною.
2. Навчиться помічати успіхи дитини.
3. Розвиньте креативність у своєї дитини.
4. Навчиться встановлювати контакт з дитиною.
5. Потрібно обгрунтовано забороняти. Свої
заборони пояснюйте з подробицями.
7. У жодному разі не
намагайтеся керувати дитиною, шантажуючи своєю любов’ю.
8. Якщо критикуєте дитини,
критикуйте не її саму, а її дії.
9. Учіть дитину в кожній
ситуації бачити позитивні моменти.
10. Якщо ви хочете, щоб
ваша дитина була успішною в житті, необхідно обов’язково розвивати навички
ефективного спілкування.
11. Привчайте дитину мати
свою думку, усвідомлювати власні бажання.
12. Привчайте дитину
постійно робити вибір.
13. Визначайте раніше невизнані або невикористані можливості дитини.
13. Визначайте раніше невизнані або невикористані можливості дитини.
14. Привчайте дитину до
самостійності. Чим більше дитина робить самостійно, тим упевненіше почувається.
15. З раннього дитинства
розвивайте в дитини творчі здібності: малюйте, займайтеся музикою і танцями,
пишіть вірші, оповідання та власне закінчення відомих казок, знаходьте нове
застосування буденним предметам.
16. Привчайте дитину до
того, щоб постійно бути зайнятим. Якщо дитина не знає чим зайнятися,
обов’язково займіть її чимось цікавим.
17. З дитинства привчайте
дитину нести відповідальність за свої слова і вчинки.
18. Необхідно налаштовувати
дитину усвідомлювати свої бажання, ставити конкретну мету, придумувати дії для
її досягнення і добиватися результату .
19. Створюйте умови для
конкретного втілення творчих ідей дитини.
20. Заохочуйте дитину до участі у груповому творчому процесі.
21. Заохочуйте до роботи над проектами, запропонованими самою дитиною.
22. Не тисніть на дитину, створюйте вільну, невимушену атмосферу.
23. Підкреслюйте позитивне значення індивідуальних особливостей дитини.
24. Шукайте потенційні можливості дитини, якщо вона у чомусь відстає.
25. Створюйте ситуації, у яких ваша дитина, що не виявляє особливих успіхів у навчанні, матиме можливість тісного спілкування зі здібнішою дитиною.
20. Заохочуйте дитину до участі у груповому творчому процесі.
21. Заохочуйте до роботи над проектами, запропонованими самою дитиною.
22. Не тисніть на дитину, створюйте вільну, невимушену атмосферу.
23. Підкреслюйте позитивне значення індивідуальних особливостей дитини.
24. Шукайте потенційні можливості дитини, якщо вона у чомусь відстає.
25. Створюйте ситуації, у яких ваша дитина, що не виявляє особливих успіхів у навчанні, матиме можливість тісного спілкування зі здібнішою дитиною.
26. Будьте однодумцем дитини, а не її опонентом.
27. Терпимо ставтеся (принаймні тимчасово) до тимчасового безладдя у зв’язку із творчою діяльністю дитини.
28. Щоб ваша дитина була успішною в дорослому житті, доведеться багато попрацювати. Але нагородою за це буде її щасливе життя. До того ж, розвиваючи у дитини риси успішної людини, ви також будете самовдосконалюватися. Успіхів вам у цій важливій і цікавій справі!
27. Терпимо ставтеся (принаймні тимчасово) до тимчасового безладдя у зв’язку із творчою діяльністю дитини.
28. Щоб ваша дитина була успішною в дорослому житті, доведеться багато попрацювати. Але нагородою за це буде її щасливе життя. До того ж, розвиваючи у дитини риси успішної людини, ви також будете самовдосконалюватися. Успіхів вам у цій важливій і цікавій справі!
Немає коментарів:
Дописати коментар