неділя, 8 березня 2015 р.

Наша дума...

9 березня 1814 р. народився   ТАРАС ШЕВЧЕНКО,  поет, художник, мислитель, прозаїк, драматург, громадсько-політичний  діяч
“Тепер, і тілько тепер, я вповні повірив у слово: любя, наказую ви… Тепер тілько я молюся і дякую Йому за безмежну любов до мене, за посланий мені іспит. 

Він очистив, зцілив моє бідне хворе серце. Він зняв з моїх очей призму, крізь яку я дивився на людей і самого себе. Господь навчив мене, як любити ворогів і ненавидящих нас. А цього не навчить ніяка школа, окрім тяжкої школи іспитів і довгої розмови з самим собою. Я тепер почуваю себе як не досконалим, то принаймні бездоганним християнином.
Як золото з огня, як немовля з купелі, виходжу я тепер із темрявого чистилища, щоб розпочати новий, благородніший шлях життя. І це я називаю істинним правдивим щастям!”


Зажурилась Україна –
Така її доля!
Зажурилась, заплакала,
Як мала дитина.
Ніхто її не рятує...
Козачество гине;
Гине слава, батьківщина;
Немає де дітись;
Виростають нехрещені
Козацькії діти;
Кохаються невінчані;
Без попа ховають;
Запродана жидам віра;
В церкву не пускають!..




Сторінки життя Тараса Шевченка





Двовзори



"Реве та стогне Дніпр широкий"

"Мені тринадцятий минало"


"Наша дума, наша пісня"
Кобзар




2 коментарі: