пʼятниця, 20 березня 2015 р.

Що ж таке щастя?

Притча про Щастя
Одного разу йшло Щастя по лісу і раптом упало в яму, сидить Щастя в ямі і плаче. Йшла повз нього людина, Щастя почуло людину і кричить з ями:
– Людино добра! Витягни мене звідси, будь ласка!

– А що ти мені даси за це? – запитує чоловік.
– А що ти хочеш? – перепитало Щастя.
– Я хочу великий і красивий будинок із видом на море, найдорожчий.
Щастя дало людині будинок, людина зраділа, побігла до хати і
забула про Щастя.
Сидить Щастя в ямі, плаче ще голосніше.
Повз яму йшла друга людина, почуло Щастя людину і кричить їй:
– Людино, будь добра, витягни мене звідси!
– А що ти мені даси за це? – запитує чоловік.
– А що ти хочеш? – перепитало Щастя.
– Я хочу багато красивих і дорогих машин різних марок.
Дало Щастя людині те, що вона попросила, зраділа людина, забула про Щастя і втекла.
Зовсім втратило надію Щастя.
Раптом чує: іде третя людина. Крикнуло їй Щастя:
– Людино добра! Витягни мене звідси, будь ласка.
Людина витягнула Щастя з ями і пішла далі. Зраділо Щастя, побігло за нею і питає:
– Людино! А що ти хочеш за те, що допомогла мені? 
– Нічого мені треба, – відповіла людина.
Так і побігло Щастя за людиною, не відстаючи від неї ніколи.





Щастя ВАМ усім)

Немає коментарів:

Дописати коментар