неділя, 8 травня 2016 р.

Вітаю МАМУ!


Мамі
А моя матуся – найкраща  у світі,
Для неї зірву я щонайкращі квіти...
Для неї душевну пісню заспіваю,
Матусі віддам я усе, що лиш маю...
Сонце подарую, скупане у росах,
Літечко чудове в пахощах покосів...
Пісню подарую ніжну, солов'їну
Про Тебе, матусю, мамочко єдина...
Тільки де ж слова ті вдалі підібрати,
Щоби все про Тебе, Нене, розказати?
Про Твоє серденько, щедре, найдобріше,
Про усмішку добру, теплу, наймилішу,
Спрацьовані руки і трішки шершаві,
Твої добрі очі, ніжні і ласкаві...
Матінко рідненька! Найкраща у світі!
Тільки де знайду я щонайкращі квіти?..
Матусю єдина, матусю рідненька,
Щоб Ти не хилилась в журбі.
І в осінь, і взимку, весною і влітку,
щастя й здоров’я Тобі.
Уклін Тобі, мила матусю, лебідко,
За щирість, за ніжність,
За ласку й тепло.
Хай сонце сміється, хай все удається,
Моя найдорожча, Тобі!

Немає коментарів:

Дописати коментар